EA-Maros-Walterland 2021
Írta: fishfarm - Dátum: Szeptember 13 2021 05:40:58

Nagy keresztbeverések, remek csapatok, halál szektorok, hihetetlenül sok és kevés fogások párhuzamosan 1 időben, 20 + os halak, még több 10+ os hal, remek-kiemelt díjazás, jó srácok, finom kaják Maminak és Tomasznak köszönhetően, szélmentes idő-húzott víztükörrel és rendkívül nagy hőmérséklet különbség reggel és délután között (vagy 25 fok). Nagyjából ez jellemezte a 2021 hagyományos EA-Walterland kupa őszi fordulóját Zsennyén. 46 csapat, remekül helytállt, barátságból, pecaszeretetből.

Részletek

Teljes hír

Erdei Atti most sajnos nem tudott itt lenni, mert Magyar válogatottsági kötelezettségei 1 héttel a verseny előtt elszólították, de tavasszal senki sem lesz biztonságban, mert jön. Most is folyamatosan érdeklődött a srácokról, mi az állás, ki mennyit fog, kik vannak az élen.

Viszont itt volt most is a sztárvendégünk aki nem hiányozhat a BICIKLISTA (Schmuck Zoli), aki most ezt a 3 napot kivételes módon kisebb sérülésekkel megúszta. Esés, sör, halvesztés, bottörés, bicajozás volt most is, nagyjából sikeresen, aki itt volt tudja. Ő is nélkülözhetetlen.

Megtisztelt minket ismét CSIKE PISTI is aki a társával most is emberségből, küzdeni tudásból jelesre vizsgázott. Örülünk, hogy tudtunk neki innen Zsennyéről segíteni. Köszönjük a könyvét, emberségét, barátságát most is ! Szóval, jó volt a hétvége, 3 nap együtt ismét.

Az első 10 csapat és az egyéni első lett díjazva. Az össz hal 55q, volt mit mérlegelni, még ha voltak nagyon nehezen megoldható helyek is. A verseny peca ilyen!

Hajrá… mihamarabb a vízen ismét- mert ez való nekünk!

Képek és eredmények
További képek a facebook-on

Élménybeszámoló CSIKE ISTI tollából:

2 nap Zsennyén.

Szombat "reggel" fél kettőkor keltem. Bepakolás és indulás. Zsennyére korán kell indulni innen, mert nincs folyamatos fő út, sokat kell kanyarogni erre-arra. Telefon nélkül nem is találnék oda. Horváth Ferenc barátomat felvettem és mentünk az éjszakába.

Sorsolás két napra, két hely ugyanabban a szektorba, tó végén, haltalan helyeken. Ha nincs a két CROCO botom szerintem halat sem fogtunk volna. (Sárvári Lali) 75 méter alatt nem volt hal. Mi az itthoni 20-40 merre horgászott versenyek után nehezen alkalmazkodunk Zsennyéhez, ahhoz pediglen messze van, hogy gyakrabban járjunk oda.

Első napunk a kárász és a balin jegyében telt. Azt gondoltam finomítani kellene a szereléken de az se jött be. Ekkor találtam a dobozba 12 mm es Duplex wafters csalikat, gondoltam nincs mit veszíteni, kipróbáljuk .
És ezek a nagy színes mangó meg eper ízű csalik megmentettek bennünket. Mivel még meleg a víz világos (Lake Balaton) etetőt használtunk javarészt. Második napunk halfogás és pontszám alapján is sikeresebb volt ugyan ezzel a taktikával.

2 nap alatt 4 vagy 5 nagy balint fogtunk, első nap kárászok mellé, második nap a pontyokhoz. Feri is megfogta eddigi élete halát, ami bár "csak" 6,5 kiló, de hihetetlenül szép és hatalmas harcos volt. Zsennyén Levi és az egész csapat végig nagy kedvességgel és kitüntető figyelemmel kísért bennünket.

Ja míg el nem felejtem:
46 csapat közül a 15. helyen végeztünk. Egyéniben 92 versenyző közül 22. lettem, de Feri is - gyakorlatilag kezdő versenyzőként - a középmezőnyben végzett kitartó és lelkes horgászattal.

Nagy élmény volt, remélem eljutunk jövőre is.